zondag 8 maart 2009

Verhuizen... of niet?


Ik zit op dit moment met het dilemma... verhuizen of niet? We zijn 3 jaar geleden van Veldhoven naar Tilburg verhuisd om onze beider ouders te kunnen bijstaan. Inmiddels zijn mijn vader en moeder overleden en ook mijn schoonmoeder is er niet meer. We hebben nog steeds het appartement in Veldhoven niet verkocht en ondanks dat het wonen in Tilburg niet slecht is, was het wonen in Veldhoven heel gezellig. Ik had er geen familie wonen zoals in Tilburg, maar de twee plaatsen zijn nu ook weer zo ver van elkaar. Wel had ik in Veldhoven meer mogelijkheden om er op uit te trekken. Doordat we 2 honden hebben (waaarvan er een op de foto te zien is en ja ik heb ook twee katten), kunnen we natuurlijk niet zo maar een hele dag vertrekken en als Ed naar zijn werk is ben ik best een beetje aan huis gebonden, wat in Veldhoven dus niet zo'n probleem was. Hmmmm... wat te doen, wat te doen... 

Geen opmerkingen: