maandag 26 januari 2009

Facebook


Zo... de feestdagen zijn voorbij... nu mag het lente worden :o) Ik heb het plan opgevat om aan het begin van de week een lijstje te maken van de dingen die ik wil gaan doen. Of ik me aan dit lijstje kan/ga houden weet ik niet, maar het geeft me een goed gevoel... in ieder geval aan het begin van de week ;o) 
Afgelopen zaterdag een paar uurtjes achter de brander gezeten, maar er is totaal niets bruikbaars uit de oven gekomen. Er was één focal waar ik erg blij mee was, maar er zijn incompabiliteit-problemen... met andere woorden... er zijn verschillende cracks. Dus... houd ik hem zelf :o)
Ook ben ik lid geworden van FaceBook. Ik werd uitgenodigd door iemand van de LE-familie en sindsdien heb ik nog 'n paar vrienden uit dezelfde familie gemaakt. Ik weet niet of dit hele FaceBook-gebeuren iets voor me is, maar ik wilde het toch proberen. bovenstaand de foto die ik gebruikt heb voor mijn Avatar.

Geen opmerkingen: