zondag 1 maart 2009

Lente...



Ik heb de lente in mijn hoofd, zoals waarschijnlijk heel veel mensen. Van vroeger uit ging mijn moeder dan aan de schoonmaak en ik krijg op dit moment ook de kriebels. Ik verwelkom deze gevoelens omdat ik de laatste tijd een beetje een dip heb meegemaakt, o.a. de griep :o(  Maar geen negativiteit meer... de lente komt eraan :o) 
Het is weken geleden dat ik nog een kraal heb gemaakt, maar ik heb wel een oude hobby weer opgepakt nl. borduren. Ik heb anderhalve week geleden een Lanarte pakket gekocht met "Tutankamun" (zie hierboven het resultaat tot nu toe) en de afgelopen dagen heb ik heel wat af gesurfd op het net naar cross stitch websites. Er is heel wat moois te vinden. Zelf ben ik een enorme fan van wildlife borduurwerken en dan vooral (mijn persoonlijke favoriet) de wolf of de poema, tijger en Ed zijn favoriet de Adelaar. Ik hoop dat ik beide hobby's (lampwork en borduren) met evenveel enthousiasme kan blijven uitoefenen.

Geen opmerkingen: